Home > Новини > У Google Play з’явилася підтримка промо-кодів для платного контенту

Одним з недоліків каталогу Google Play донедавна була неможливість розробникам роздавати промо-коди для платного контенту. На iOS та інших аналогічних магазинах додатків така функція була доступна мало не з самого їх появи. Рано чи пізно Google повинна була додати промо-коди в Play Store. І ось недавно це нарешті сталося.

Тепер в консолі розробника Google Play доступна можливість створення промо-кодів на платний контент, включаючи внутрішні покупки. Нововведення має деякі обмеження. Зокрема, промо-коди не були нескінченні – розробники можуть генерувати максимум 500 кодів за квартал і невикористані коди в підсумку перестають працювати по закінченню певного часу. Промо-коди можна створювати для будь-якого платного контенту, за винятком підписок. Також у розробників є можливість встановлювати певний час на дію кодів, або взагалі тимчасово відключати їх. Тож тепер можна купить сертификат, в якості промо-коду і подарувати його друзям.

Таким чином, тепер розробники можуть влаштовувати рекламні кампанії, роздаючи безкоштовно свої програми або гри, або платний контент в них. Особливо активно використовуватимуться промо-коди на внутрішні покупки до популярних ігор – розробники напевно проведуть масу конкурсів на розіграш таких кодів.

Якщо ви помітили помилку в тексті, будь ласка, повідомте нас. Для цього виділіть мишкою необхідний текст та натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter.

Засновник блогу Androidus.
Гік, активний користувач мобільних девайсів на Android та iOS.
Полюбляє фантастику, цікавих співрозмовників та дискусії.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Дякуємо!

Тепер редактори знають.