Home > Новини > У Google Play з’явилася підтримка промо-кодів для платного контенту
nexus2cee_play-store-728x410

Одним з недоліків каталогу Google Play донедавна була неможливість розробникам роздавати промо-коди для платного контенту. На iOS та інших аналогічних магазинах додатків така функція була доступна мало не з самого їх появи. Рано чи пізно Google повинна була додати промо-коди в Play Store. І ось недавно це нарешті сталося.

Тепер в консолі розробника Google Play доступна можливість створення промо-кодів на платний контент, включаючи внутрішні покупки. Нововведення має деякі обмеження. Зокрема, промо-коди не були нескінченні – розробники можуть генерувати максимум 500 кодів за квартал і невикористані коди в підсумку перестають працювати по закінченню певного часу. Промо-коди можна створювати для будь-якого платного контенту, за винятком підписок. Також у розробників є можливість встановлювати певний час на дію кодів, або взагалі тимчасово відключати їх. Тож тепер можна купить сертификат, в якості промо-коду і подарувати його друзям.

Таким чином, тепер розробники можуть влаштовувати рекламні кампанії, роздаючи безкоштовно свої програми або гри, або платний контент в них. Особливо активно використовуватимуться промо-коди на внутрішні покупки до популярних ігор – розробники напевно проведуть масу конкурсів на розіграш таких кодів.

Засновник блогу Androidus.
Гік, активний користувач мобільних девайсів на Android та iOS.
Полюбляє фантастику, цікавих співрозмовників та дискусії.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Thanks!

Our editors are notified.