Ви захотіли оновити або встановити додаток з Google Play Market, але пристрій видав вам інформацію про помилку 905? В останні дні подібні неприємності трапляються у досить великої кількості користувачів, тому ми вирішили розібратися в ситуації і пошукати методи вирішення даної проблеми.
Справа в тому, що магазин додатків, ігор, книг, музики і фільмів корпорації Google, який називають Google Play Маркет, постійно розширюється, пропонуючи користувачам все більше різного контенту. У міру додавання нових позицій, тим більше, в таких величезних кількостях, як це відбувається з даними маркетом, збої можуть відбуватися, незважаючи на постійну роботу служб техпідтримки. Зазвичай скачування і установка додатків проходять без проблем, але іноді не все проходить гладко. Так сталося і цього разу - помилка 905 з'явилася у власників відразу декількох моделей смартфонів, причому, різних виробників. На даний момент відомо про помилку 905 на Samsung Galaxy S5 і S6, НТС One M9 і Sony Xperia Z4, а також деяких інших Android-пристроях. Вже з цього переліку «постраждалих» стає зрозуміло: помилка ніяк не пов'язана з самим смартфоном і є проблемою додатку Google Play.
Як правило, помилка 905 з'являється під час роботи з Google Play, коли ви хочете встановити чи оновити додаток. Скачування проходить спокійно, і тільки потім, на етапі установки на екран вискакує повідомлення про помилку: «Не вдалося завантажити додаток через помилку 905». Позбутися від неї ви зможете наступним способом:
1. Зайдіть в «Налаштування», далі «Додатки»;
2. Вибираєте вкладку «Все» і прокручуєте список до «Google Play Маркет»;
ошибка 905 android
3. Вибираєте «Видалити оновлення» - так ви повернетеся до колишньої версії додатка;
4. Знову відкрийте додаток Google Play (він оновиться автоматично до тієї версії, де баг вже виправлений).
Зазвичай такий ланцюжок кроків вирішує проблему помилки 905, і вона більше не з'являється. Якщо ви знаєте інші варіанти виправлення помилки, поділіться ними з нашими читачами - вони будуть вам вдячні за допомогу.
2015/09/18/388/